maanantai 29. syyskuuta 2008

Kodin tunnelmaa




















Kodin tunnelmaan voi vaikuttaa monella tapaa.
Olen pyrkinyt "päivittämään" kotimme sisustusta aina aika-ajoin.
Rakensimme talomme vuonna -87. Keittiö on uusittu nelisen vuotta sitten ja se on valkoinen.
Muutoin kahden vanhemman lapsen muutettua pois tuli yhdestä huoneesta vierashuone ja toisesta suuremmasta tv-huone. Tuntuu, että tilaa on riittävästi. Kunhan kuopuksemmekin lähtee pesästä, on varmasti minulla ja miehelläni pesänmuutto myös, johonkin hieman pienenpään asumukseen.
Sisustusmakuni liikkuu selkeiden linjojen kautta talonpoikaiseen ripauksella romantiikkaa.
Olen pyrkinyt pohtimaan sisustusta myös perheen miesväen puolesta, jotta hekin tuntisivat olonsa kotoisaksi. En siis ole hempeillyt liikaa, vaan sopivasti ;)
En tiedä sitten millainen kotini olisi sisustukseltaan, jos eläisin yksin.


Toisaalta olen melkoinen romantikko ja se näkyy siellä täällä sisutuksessa hempeilynä






Mutta romattisuuden ja hempeilyn vastapainona pidän paljon myös selkeistä linjoista.
Ja olen yrittänyt sovittaa nämä kaksi, voisiko sanoa tyylisuuntausta, yhdeksi selkeäksi koko perhettä miellyttäväksi paketiksi kotiimme.


































Ei kommentteja:

schmetterlinge-0057.gif von 123gif.de